Ahad, 31 Julai 2016

Minyak Herba Asmak


MINYAK HERBA ASMAK



Anda menghidap masalah Asma? 
Kini penawar semulajadi untuk penyakit ini telah ditemui. Produk ini telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Diperbuat 100% dari bahan semulajadi seperti Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habatussauda dan herba terpilih. Kosnya tinggi sedikit, tidak seperti minyak biasa. Hanya perlu disapu sekerap yang boleh sehingga sembuh.


Minyak herba asmak berkesan mengatasi masalah:
  • Asma
  • Lelah
  • Batuk
  • Selsema
  • Gatal kulit
  • Luka

InsyaAllah dengan sapu yang bertul,dengan izin Allah boleh jadi asbab untuk sembuh kerana ramai pengguna telah bebas dari asma selepas menggunakan minyak ini secara istiqomah.
Cuma awal-awal sahaja perlu sapu kerap(bergantung pada tahap/jenis asma yang dihidapi).Nanti dah sembuh pakai bila perlu atau malam sahaja


MINYAK HERBA ASMAK
1 BOTOL 30ml

HARGA:
RM39 SM

UNTUK YANG BERMINAT MENDAPATKAN MINYAK HERBA ASMAK  BOLEH HUBUNGI KAMI
CALL/ WASSAP : 013-5200062

Selasa, 26 Julai 2016

BAHAYA RESDUNG!!!

Alia mengidapi masalah resedung yang teruk sampai pecah gegendang telinga dia! Baru-baru ni kena operate tonsil sebab tonsil dia bengkak. resedung makan dalam.
.
Bahaya resedung kalau dibiarkan. Teringat sorang kawan sekolah form 6 dulu. Tiap awal subuh bergema bersinnya satu asrama dengar. Sampai kena operate hidung.
.
Akak ni memang pengidap resedung yang teruk juga dulu. Penah sekali tu muka jadi bengkak sebelah. Tak tau tersalah makan apa. Padahal time tu akak dalam pantang. Tiba-tiba muka rasa panas lepas tu jadi bengkak sampai mata sebelah tak boleh buka. Nak makan ubat macam-macam tak berani sebab dalam pantang. Last-last try sapu ais je. Alhamdulillah bengkak surut.
.
Sejak dari tu, akak mencari penawar resedung. Apa je orang offer akak beli. Tak kiralah mahal ka murah. Orang kata, kalau nak sihat tak boleh berkira untuk diri sendiri juga kan..
.
Ada kawan akak dekat office syorkan Minyak Herba Asmak. Mula tu rasa tak yakin dengan Minyak ni. Tapi akak ambil jugalah sebab nak jaga hati kawan.
.
Akak amalkan seperti yang disyorkan. Sapu mengikut cara penggunaan yang diberi. Alhamdulillah semakin hari, semakin nampak perubahannya. Dalam masa seminggu je pakai, dah tak bersin-bersin lagi. Dah tak de rasa gatal-gatal. Sejak dari tu, akak menjadi pengguna tegar Minyak Herba Asmak.
.
Hah, kalau korang ada masalah macam akak, dan nak try Minyak Herba Asmak boleh la hubungi kawan office akak ni, namanya Azuwa. Wassap dia di no 013-5200062 pun tak pe lagi mudah. Kang dia nampak wassap korang dia balas la tu. Service dia memang top ten tau. Dia siap guide korang cara pakai yang betul lagi supaya lebih berkesan. :)

 kredit : gambar dari google